Katalog

Informace

  • Obchodní podmínky
  • O firmě
  • EET
  • Ochrana osobních údajů

 

Obchodní podmínky pro internetový obchod www.mx4life.cz

Platné od 25.5.2018

 

  • Objednávka zboží


Objednávka zboží je přes nákupní košík el. formou, po přidání do košíku a stisknutím tlačítka "k pokladně" je na výběr dodací a fakturační adresa. Po navolení adres máte na výběr ze dvou druhů dopravy buď Českou Poštou (Balík do Ruky,Balík na Poštu) nebo službou PPL, momentálně je pouze možnost dobírky nikoli platba předem na účet, nebo vyzvednutí zboží na našem výdejním místě. Poté už jen potvrzení objednávky. Po objednání Vám bude odeslán mail s fakturací. O stavu Vaší zásilky Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.

 

  • Dodání zboží


Dodání zboží platí pro Českou a Slovenskou republiku(dále jen ČR a SK).

 Zaslání je možné:

a) Českou Poštou – (Balík do Ruky,Balík na Poštu) Vámi zakoupené zboží, bude odesláno na Vámi uvedenou adresu.Při zvolení přepravy Českou Poštou (Balík do Ruky nebo Balík na Poštu) bude na Vámi uvedený telefon a email zasláno avízo s číslem a datem doručení Vaší zásilky,pokud nebudete zastižen na Vaší adrese, tak poté bude zásilka uschována na nejbližší pobočce České Pošty, kde si jej můžete vyzvednout v pracovní době České Pošty.

a-1) Cena poštovného a balného na území České republiky službou České Pošty (Balík do Ruky,Balík na Poštu) činí 99Kč vč. DPH.

a-2) Cena poštovného a balného pro Slovenskou republiku službou České Pošty (Obchodní Balík - Dobírka) činí 299Kč vč. DPH.

a-3) Česká Pošta – (Balík do Ruky,Balík na Poštu).Při objednávce nad 3000Kč vč. DPH na našem e-shopu je poštovné zcela zdarma (neplatí pro SK).



b) Službou PPL – U služby PPL je nutné uvést telefonický kontakt kvůli kontaktu s dopravcem.Pokud nebudete zastihnuti na Vámi uvedené adrese , tak se s Vámi dopravce spojí.Pokud chcete aby Vám dopravce zavolal na jiné telefoní číslo,než je uvedeno ve Vaši registraci, uveďte ho prosím do komentáře.

b-1) Cena poštovného a balného na území České republiky (ČR) službou PPL - Dobírka činí 95Kč vč. DPH.

b-2) Cena poštovného a balného pro Slovenskou republiku (SK) službou PPL - Dobírka činí 250Kč vč. DPH.

b-3) Služba PPL – Dobírka.Při objednávce nad 3000Kč vč. DPH na našem e-shopu je poštovné zcela zdarma (neplatí pro SK).

  • Platební podmínky


Platba probíhá při převzetí Vámi objednané zásilky, Faktura – Daňový doklad je vždy přiložen u zboží.

 

  • Nepřevzetí zásilky!

Každá provedená objednávka na našem e-shopu (www.mx4life.cz) je závazná. Objednávku je možné zrušit do 24 hodin od přijetí objednávky. Ostatní budou vyexpedovány na adresu zákazníka. U zboží Fox Racing, Alpinestars a Scott jsou delší doby dodání cca (5-7 pracovních dnů od přijetí objednávky), před objednáním prosím zvažte, zda jste ochotni na zboží tento termín čekat.Objednávku v zahraničí uzavíráme vždy v pondělí do 8:00,objednávky provedené do této doby,budou vždy doručeny do následujícího pátku.

Prodávající může odstoupit od kupní smlouvy, jestliže kupující nepřevezme nebo neuhradí zásilku.  V případě takto ukončeného smluvního vztahu je kupující obeznámen s tím, že po něm může být požadováno uhrazení veškerých zbytečně vynaložených nákladů a škod vzniklých v důsledku nemožnosti splnit předmět kupní smlouvy. Pokud toto bude prodávající požadovat na základě konkrétního návrhu smluvní pokuty, vyžaduje se k ní souhlas kupujícího.

 

  • Výměna zboží


V případě, že jste si zvolili špatnou velikost a pokud do 14 dnů od převzetí zásilky zašlete nepoškozené a nepoužité zboží zpět, obratem Vám jej vyměníme za jinou Vámi požadovanou velikost.Zboží musí být v originálním obalu,tak jak bylo dodáno.

O vrácení zboží je zákazník (kupující) povinen ohlásit tuto skutečnost předem telefonicky nebo e-mailem. Zásilky, které nebudou ohlášeny předem naše firma nepříjme!Pokud zboží bude zasláno na Dobírku nebude balík převzat.

Výměnu zboží poskytujeme zcela zdarma, neplatíte žádné další poštovné ani balné.

 

  • Reklamace

 

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

 

Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti bez zbytečného odkladu sdělit prodávajícímu.

 

Informujte nás telefonicky, e-mailem, či písemně. Zajistěte prokázání uzavření kupní smlouvy např. fakturou či prodejním dokladem.

 

Reklamační sdělení musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace.

 

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

 

Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese uvedené ve faktuře nebo v sekci kontakt.

 

Pro reklamaci doporučujeme využít reklamační formulář, který Vám po dohodě zašleme na e-mail. Ve formuláři musí být vyplněné všechny položky a popsána závada, kvůli které chcete zboží reklamovat.

 

  • Záruční podmínky - obecně

 

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2095 - § 2117 a  2165 - § 2174  občanského zákoníku). Tyto jsou níže podrobně specifikovány:

 

Práva z vadného plnění

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. U použitého zboží lze lhůtu pro uplatnění práv z vadného plnění zkrátit na 12 měsíců (toto bude vyznačeno v prodejním dokladu. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost (viz záruka za jakost). Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě (dále jen potvrzení), v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce

Právo z vad nelze uplatnit v těchto případech:

a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo
d) vyplývá-li to z povahy věci.

Prodávající prohlašuje, že zboží předává kupujícímu v souladu s ustanovením § 2161 občanského zákoníku , tedy:

a)    zboží má vlastnosti, které si kupující s prodávajícím ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b)    zboží se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

c)     zboží je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

d)    zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu. Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v potvrzení uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. Osoba takto určená k opravě provede opravu ve lhůtě dohodnuté mezi prodávajícím a kupujícím při koupi věci. Toto platí i pro oznámení vady, na kterou se vztahuje záruka (dále viz záruka za jakost).

Věc je vadná, není-li dodána v ujednaném množství, jakosti a provedení anebo v jakosti  a provedení vhodném pro účel patrný ze smlouvy; jinak pro účel obvyklý. Za vadu se považuje i plnění jiné věci. Za vadu se považují i vady v dokladech nutných pro užívání věci.

Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti. Povinnosti prodávajícího ze záruky za jakost tím nejsou dotčeny.

Práva kupujícího z vadného plnění nejsou dotčena, způsobilo-li vadu použití věci, kterou kupující předal prodávajícímu. To neplatí, prokáže-li prodávající, že na nevhodnost předané věci kupujícího včas upozornil a kupující na jejím použití trval, nebo prokáže-li, že nevhodnost předané věci ani při vynaložení dostatečné péče nemohl zjistit. Kupující nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy. To neplatí, ujistil-li ho prodávající výslovně, že věc je bez vad, anebo zastřel-li vadu lstivě.

Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.

 Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo

a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b) na odstranění vady opravou věci,
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
d) odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva podle následujícího odstavce.

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady. Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,

a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
b) použil-li kupující věc ještě před objevením vady,
c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
d) prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. Záruka může být poskytnuta i na jednotlivou součást věci. Určují-li smlouva a prohlášení o záruce různé záruční doby, platí doba z nich nejdelší. Ujednají-li však strany jinou záruční dobu, než jaká je vyznačena na obalu jako doba použitelnosti, má přednost ujednání stran. Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití věci do místa určení. Má-li koupenou věc uvést do provozu někdo jiný než prodávající, běží záruční doba až ode dne uvedení věci do provozu, pokud kupující objednal uvedení do provozu nejpozději do tří týdnů od převzetí věci a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího vnější událost. To neplatí, způsobil-li vadu prodávající.

 

 

  • Odstoupení od smlouvy

 

Nejedná-li se o případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Odstoupení od kupní smlouvy kupující zašle na adresu elektronické pošty prodávajícího anebo písemně přiloží k odeslanému zboží a zašle na adresu prodávajícího. Zboží neposílejte na dobírku, takto nebude přijato.

 

V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší.

 

V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Částka bude prodávajícím vrácena buď formou připsání na účet, který spotřebitel uvede a za podmínky že s touto formou vrácení souhlasí anebo bude částka vrácena stejným způsobem jako při zaplacení.

 

Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé.

 

Náklady spojené s navrácením zboží si ponese spotřebitel sám

 

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 obč.zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy

a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

 

  • Ochrana osobních údajů

Vážení klienti, milí návštěvníci naší webové stránky www.mx4life.cz

velice si vážíme Vaší důvěry!

Proto je naším předním zájmem ochrana Vašich údajů, Vašich osobních práv, stejně jako dbaní Vašeho práva na informační sebeurčení při získání, zpracování a používání Vašich osobních údajů. Naše zacházení s osobními údaji probíhá v souladu s GDPR.
 
1. Získání a použití Vašich osobních údajů


Abychom mohli Vaši objednávku pokud možno co nejlépe zpracovat, jsou údaje, které jste vyplnili při registraci či objednávání do našeho registračního či objednacího formuláře nebo ve Vaší osobní stránce "můj účet", u nás uloženy a dále předány firmám, pověřeným dodáním Vámi vybraného zboží (Česká pošta, s.p., PPL s.r.o.).

Doručovatelským partnerům jsou zprostředkovány Vaše údaje jako je adresa, e-mailová adresa a telefonní číslo ( pokud jste ho vyplnili), aby Vás doručovatel mohl informovat o přibližném čase doručení zásilky, popřípadě abyste se dohodli o změně doby doručení. Od doručovatele obdržíte e-mail nebo SMS s informacemi o doručení.


Občas Vám zašleme emailem informace o produktech či reklamu (pokud jste se přihlásili k "newsletteru" a Váš souhlas je stále aktivní), kterou jste uvedli při zadávání objednávky. Kdykoliv však můžete vyjádřit nesouhlas se zpracováním a využitím Vašich osobních dat k reklamním účelům, k tomu se prosíme obraťte na náš zákaznický servis prostřednictvím emailu obchod@mx4life.cz
 
2.ÚČELY ZPRACOVÁNÍ

Správcem osobních údajů je:

Jan Jirouš

Horní Branná 114

Horní Branná 512 36

IČ: 87034255

 Účely zpracování:
     vyřízení objednávky
    vyřízení reklamace
    zodpovězení dotazů
    cílená nabídka zboží a služeb
    marketingové akce

Příjemci osobních údajů:

Vaše osobní údaje pečlivě chráníme a abychom Vám mohli poskytnou ten nejlepší servis, používáme kvalitní nástroje třetích stran. Tyto nástroje zpracovávají část Vašich údajů, ale vždy dohlížíme na to, aby každá služba, se kterou spolupracujeme, splňovala taktéž veškeré podmínky a byla v souladu s GDPR.

Naše webové stránky zároveň využívají službu Google Analytics, která zaznamenává chování návštěvníků.
Google   US   Analýza chování a návštěvnosti, on-line reklama

Facebook     US    Analýza chování a návštěvnosti, on-line reklama, zákaznická podpora

Seznam.cz     CZ     On-line reklama

Česká pošta   CZ    Doručení objednávek

PPL s.r.o.  CZ    Doručení objednávek

Podmínky ochrany osobních údajů

I.

Základní ustanovení

    Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Jan Jirouš , IČ 87034255 se sídlem Horní Branná 114, Horní Branná 512 36(dále jen: „správce“).
    Kontaktní údaje správce jsou

adresa: Jan Jirouš, Horní Branná 114, 512 36 Horní Branná

email: obchod@mx4life.cz

telefon: 773 006 369

    Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
    Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

    Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
    Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

    Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

    plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
    oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
    Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

    Účelem zpracování osobních údajů je

    vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
    zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

    Ze strany správce dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

IV.

Doba uchovávání údajů

    Správce uchovává osobní údaje

    po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
    po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 10 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

    Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

    Příjemci osobních údajů jsou osoby

    podílející se na dodání zboží a realizaci plateb na základě smlouvy,
    zajišťující služby provozování e-shopu (Shoptet) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
    zajišťující marketingové a účetní služby.

    Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb a cloudových služeb.

VI.

Vaše práva

    Za podmínek stanovených v GDPR máte

    právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
    právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
    právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
    právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
    právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
    právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

    Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

    Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
    Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
    Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII.

Závěrečná ustanovení
    Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
    S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
    Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

  • Ostatní ujednání

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu občanského zákoníku. V případě že by byl spotřebitel krácen na svých právech plynoucích z uzavírání smlouvy, má právo se obrátit na věcně příslušné orgány dozoru (Česká obchodní inspekce, živnostenský úřad, Úřad pro ochranu osobních údajů, Finanční úřad apod..). Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší soud. Ceny jsou uváděna včetně DPH.

 

Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo společností prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

 

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

 

Tyto obchodní podmínky pro internetový obchod www.mx4life.cz jsou platné od 25.5.2018 a každý zákazník (kupujicí) potvrzuje, že s nimi byl seznámen.